Agile Framework for Information Technology Service Management
Control System as a Service : Standardizing Service Model and Pricing Principles
Cruise holidays - how on-board service quality affects passengers' behaviour
Editorial : Smart Cities (September 2019)
Employing the business model concept to study a product-service system: An explorative single case study from Finland
Functional product business models : a review of the literature and identification of operational tactical practices
Manufacturer Perspectives on Outcome-based Service Offerings : Essays on the concept, financial consequences and customer relationships
Sources of value co-destruction : Uber customer perspectives
Asiakaskokemuksen kehittäminen osana talotekniikkayrityksen palveluliiketoimintaa
Asiakastyytyväisyyskysely tilitoimiston palveluista
Value co-creation and co-destruction in Untappd
Internationalization of Finnish digital service firms
Web-based APIs in digital platform innovation : a descriptive multiple-case study
The utilization of crowdsourcing in video game development in the Finnish video game industry
Development discourses of the low human development index : countries in UN post-2015 discussion
AWARENESS OF SERVICES FOR GAMBLING PROBLEM AMONG RUSSIAN SPEAKING RESIDENTS IN FINLAN
Sähköisten palvelujen lisääntyminen terveydenhuollossa - Terveydenhuollon ammattilaisten kokemuksia sähköistymisestä ja sen vaikutuksesta työhön sekä työ- ja palvelukulttuuriin
Services and industrial development: analysis of industrial policy, trends and issues for the forest-based sector
Services in the forest-based bioeconomy - analysis of European strategies
Siiloista siltojen rakentamiseen: Palvelupolkujen yhteensovittava johtaminen
Consumption choices to decrease personal carbon footprints of Finns
Paikallisesta ostamisesta valtakunnallisiin kumppanuuksiin : palveluntuottajan valinta kiinteistöpalveluhankinnoissa
Vammaisten henkilöiden osallisuutta ja työllistymistä edistävät sosiaalipalvelut - Palvelujärjestelmän alueellinen vertailu
Development of Event Management process (ITSM) for a cloud-based SaaS company