Balancing the Pressure from Sales Contests with Ethicality and Customer Orientation
Breakthrough in former socialistic economies : Case Wärtsilä Oyj
Inbound-markkinoinnin käytännöt ja vaikuttavuus: Case Vainu Finland Oy
Myyntiprosessin vaiheiden kehittäminen ja johtaminen rakennusliikkeessä
Android-sovelluksen prototyyppi tuoteidean toimivuuden varmistamiseksi
Anniskeluluvan haltijan ja anniskelusta vastaavan hoitajan oikeudellinen vastuu
Apuväline laakerien asennus- ja irrotustyökalujen myyntiin
Artificial intelligence for the sales procedure : requirements, benefits and challenges for startup and start again companies
Artificial intelligence in business-to-business sales : the reformation of the selling processes
Arvoa luovan myyntistrategian kehittäminen sähköenergian B2B-myyntiin : case: Yritys X
Arvonlisäveron osittainen vähentäminen
Asenne ja sen kehittäminen myyntityössä
Asennuspalvelun tuotteistaminen ja myynnin kehittäminen : Yritys X
Asiakaskohtaamisen ABC
Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa
Asiakaslähtöinen myynnin Roadmap ympäristöanalyyseja käyttäen
Outsourcing a sales task, not the entire function : outcome determinants
How to motivate salespeople to use CRM system efficiently through gamification elements : case Finnish media company
Marketing automation supporting sales
Internationalization, networks and industry related factors : the case of Finnish digital game industry
B2B SALES AND MARKETING PLAN FOR LIMECRAFT
Development of a strategy to attract and keep business customers
Development plan of social media marketing to increase purchases : Case study: Viope Solutions Ltd.
Best practices in the European Sales Competition 2015