Sosiaalisen median sisältö osana brändiyhteisön sisäistä arvonluontia
A close-up on ‘top tweeters’ in Finland : Relevance of the national context in political Twitter campaigning
Crowdfunding and its utilization for startup finance in Finland – factors of a successful campaign
Motivations behind clicking the share-button
Social Media and Political Participation: A Case Study of Sunyani Municipal
Shaping corporate brand perceptions through content marketing in the social media: Case Eilakaisla Oy
Pelillistetyn viestintäjärjestelmän profiilin yhdistäminen sosiaaliseen mediaan
A Multi-Case Study on Integrated Customer Management : Ewals Cargo Care and Arosci Trading Limited
Kilpailuedun hyödyntäminen markkinoinnissa suomalaisissa pankeissa
Managing consumer engagement in online brand communities
Sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutus kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla
Mobiilin kauppa-asiointipalvelun suunnittelu ja arviointi
Customer reference marketing and utilization of social media as an integral part of customer references
Airline marketing communications on corporate environmental responsibility : case study of CER-related social media marketing communications at Finnair, Lufthansa Group and Air France-KLM Group
Perceptions of EV advertisements through the eyes of generations X, Y and baby boomers in different media channels
Sosiaalinen media markkinointiviestinnän välineenä presidentinvaalikampanjassa
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
Instagram as a branding tool for small tourism enterprises: insights from Finnish Lapland
B2B-yritysten maineenhallinnan käytänteet sosiaalisessa mediassa
Sosiaalisen median markkinointiviestintä B2B-ympäristössä
Suomalaisen urheiluorganisaation brändiuudistus ja sen viestiminen Instagramissa
Sisältöstrategia ja sosiaalinen media osana B2B-yrityksen markkinointia
Social Networking Sites as a part of Medical Device Manufacturer's Marketing Communications
The criteria of students‟ and teachers‟ communication privacy management in Facebook and their effect on teacher-student relationship