Availing social media in brand building and enhancing brand awareness in new businesses
B2B-yritysten maineenhallinnan käytänteet sosiaalisessa mediassa
Big datan hyödyntämismahdollisuudet tuotekehityksessä
Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa
Brändin rakentaminen sosiaalisen median avulla - Case Verohallinto
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
Bränditarinoiden hyödyntäminen brändin rakentamisessa sosiaalisessa mediassa
Building and maintaining online customer loyalty during the global health pandemic
Communicating destination brands through social media influencers : implementing influencer marketing for destinations
Corporate green image communication through public disclosures and social media
Crowdfunding and its utilization for startup finance in Finland – factors of a successful campaign
Customer reference marketing and utilization of social media as an integral part of customer references
Customers' Experiences of Relationships With Service Providers Occurring In Real And Virtual Environments
Digital content and making it viral in social media
Digitalisaation vaikutukset suomalaisten pienlevy-yhtiöiden liiketoiminnan ja markkinoinnin muutokseen 2010-luvulta eteenpäin
Employee advocacy in social media : employees’ point of view in Finnish B2B organizations
eWOM communication in social media: A study of its antecedents in higher education context
Execution of influencer marketing campaigns on social media
Exploring sustainability communications on Twitter with topic modeling from a stakeholder perspective : evidence from the Finnish markets
Hand to Mouth Marketing, Event Visibility and Resource Limited Event Generation Experiences: Virtual esport Imatranajo competition 2020
Henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa suomalaisten kuntosali- ja liikunta-alan yrittäjien keskuudessa
Henkilöbrändin merkitys liikuntaan ja ravitsemukseen liittyvien valmennuspalvelujen ostoaikeeseen
How brands try to generate viral marketing with social media influencers
Intensifying the interactive B2B customer-supplier dialogue with social media to create additional value