• Ei tuloksia

Mäntsälän kapina- oppimispelin itsearviointilomake

N/A
N/A
Info
Lataa
Protected

Academic year: 2022

Jaa "Mäntsälän kapina- oppimispelin itsearviointilomake"

Copied!
1
0
0

Kokoteksti

(1)

Mäntsälän kapina- oppimispelin itsearviointilomake

Arvioi suorituksesi pelissä alla olevaan taulukkoon. Itsearviointi ei vaikuta arvosanaan.

(1 = täysin eri mieltä, 3 = en osaa sanoa, 5 = täysin samaa mieltä).

1 2 3 4 5

Peli auttoi ymmärtämään, miten yksittäiset valinnat vaikuttavat historian kulkuun

Peli auttoi eläytymään menneisyyden henkilöiden tilanteisiin ja ymmärtämään heidän motiiveitaan

Peli opetti minulle 1930-luvun Suomen poliittisesta tilanteesta Pidin peliä hyvänä oppimiskokemuksena

Pystyin eläytymään ryhmäni tilanteeseen Kommentteja pelistä:

Viittaukset

LIITTYVÄT TIEDOSTOT

Lapualaiset ja valtiovalta molemmat poistuivat Mäntsälästä. Lapualaiset päättivät marssia kohti Helsinkiä, koska haluavat kapinan leviävän. Valtiovalta huolestuu, sillä

Pelissä opiskelijat oppivat ymmärtämään Lapuan liikkeen suhtautumista kommunismiin sekä valtion suhtautumista Lapuan liikkeeseen ja sen toimintaan.. Yllä mainittujen lisäksi

Suomessa raskaus on voinut merkitä naisille tietä- mättömyyttä 1930-1940 -luvuilla, mutta myös vielä 1960 -luvulla.. Osa äideistä kertoo raskauden

Tämä merkitsee sitä, että tilannetekijän, esimerkiksi yrityksen koon tai valmistustekniikan, muuttuessa tilanteesta T1 tilanteeseen T2, muut­.. tuu yrityksen rakenne muodosta Rl

Työntekijä kuvaa asiakas- tilanteeseen asettumista siten, että hän suun- tautuu asiakastyöhön ilman ennakkokäsityksiä pyrkien eläytymään ja asettumaan asiakkaan

Mutta minun ei pitäisi olla kateellinen – opettaa Landsburg – siinäkään tapauksessa, että naapurin hyvinvointi johtuu pelkästä hyvästä onnesta.. (Landsburg on onnekas,

Hinnat laskivat joka puolella erittäin voimak- kaasti laman aikana, mikä yhdistettynä vain hiukan tai ei ollenkaan alentuneisiin korkoihin nosti reaalikorot kansainvälisesti

Tilastokeskuksen Digipelaaminen 2017 -tutkimuksen mukaan digitaalisten pelien pelaaminen on Suomessa nelinkertaistunut 25 vuodessa, eli 1990-lu- vun alusta.. Asiaa on tutkittu